Caribbean Cruises

Perfect Day at CocoCay – Royal Caribbean's New Private Island





Thanks to Royal Caribbean for hosting us to check out the new Perfect Day at CocoCay. This place is insane!

Use our link to save $40 on your first night using AirBnB! We get a $20 credit when you use it, too:

Send us letters/fanmail/anything!
Trevor Martin // Chelsea Kreiner
P.O. Box 568677
Orlando, FL 32856-8677

source

31 comments

  1. Is this Tmart ?

    Reply
  2. Look, I am amazed that you have that many subscribers when you constantly turn that camera around from you to your girl. Its very hard to watch and hurts the eyes to catch up to what you are shooting. Just saying

    Reply
  3. Lol fuk this place. 100$ per person just to use the damn place they drop you off at.

    Reply
  4. "nice view to hold me over" lol

    Reply
  5. seen the commercials for this place and want to go here some day!

    Reply
  6. I’ve been on that cruise and I’ve been to co co Kay 😂 and omg the windjammer when they sing music lmao I loved that cruise hope you had fun

    Reply
  7. I want to go

    Reply
  8. Interesting….we booked a quick 5 night in October to go check it out, just the wife and I. Our daughter will be in school and we can use a break, just the 2 of us….lol. Haven't been to Coco Cay in a few years, looks fun! I'm not too fond of heights so I'm not sure about the tall slides and definitely not the drop slide….wife would do it though. Wave pool looks fun. Fingers crossed for no hurricanes that time of year!

    Reply
  9. Will there always be fireworks or was it there for you guys and the other IG influencers?

    Reply
  10. when chels held up 6 i was like wow 6 months, and they they said weeks…

    Reply
  11. Ugh I wish I could just go on a cruise boat forever I’ve been on 2 and I loved it, I hated hoping of the cruise

    Reply
  12. Chels you are so beautiful and cute, even when you are scared 💜 Love you guys!

    Reply
  13. A drowned rat 🤣 I feel her

    Reply
  14. There are underwater speakers

    Reply
  15. Royal Caribbean and Disney Cruise Line are the kings of cruises

    Reply
  16. Much Love from Aus!!!!

    Reply
  17. Omg y’all are such a cute couple you guys are meant for each other😀😊

    Reply
  18. Way better than Frye festival.

    Reply
  19. For what you get with the ziplines, $80 minimum seems steep.

    Reply
  20. I was on harmony of the seas last week and we went there on Tuesday.just missed ya☹️

    Reply
  21. Pause at 9:24 and look at chels

    Reply
  22. 🤢

    Reply
  23. please propose to chels at an island when u guys go on the cruise!!!!!!!

    Reply
  24. i'm sooooooooooooooooooo jelly

    Reply
  25. Wow, a lot fewer trees now. I used to like the quiet side beach and trails.

    Reply
  26. Damn butt

    Reply
  27. no one:
    trev: "hey wassup girl how you doin" 🤙🤙🤙🤙🤙🤙

    Reply
  28. THAT DAY WAS THE BEST DAY OF MY LIFE!!!!!🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩 A PERFECT DAY AT COCOCAY

    Reply
  29. Who thinks they should get engaged?
    👇🏻

    Reply
  30. Omg I’ve wanted to go here since i heard of it

    Reply

Have your say